Influencer Instagramowy (Snapchatowy, Tiktokowy, Robloxowy you name it!) kojarzy nam się z dobrze umodelowanym Panem / Panią, wiecznie idealną, piękną, która właśnie skończyła medytację, 10k run, i obronę habilitacyjną zanim minęła 7:00 rano.
Tymczasem już co trzeci użytkownik Instagrama ma 40+ lat! Kobiety 40+ są najszybciej rosnącą grupą demograficzną Instagrama.
Skąd wieje wiatr wyczuł O Boticário! - brazylijski producent kosmetyków.
Marka rozpoczęła program w ramach którego szkolą grupę 200 kobiet 40+ w zawodzie influencera. Zapewnia im wsparcie merytoryczne, szkolenia online, produkty do reklamy, hardware do tworzenia treści. Genialny ruch z wielu powodów. Pomijając już zaangażowanie zupełnie nowej grupy wiekowej w sprzedaż produktu (Blue Ocean FTW!), jest to fantastyczna akcja afirmacyjna.
Osoby starsze z oczywistych względów są mocno na uboczu rewolucji cyfrowej i nie zbierają należycie jej owoców. Takie działania pozwalają włączyć ich w ten trend i uważam, że to po prostu cudowne.
Na zdjęciu jedna z uczestniczek - Laila Akkari.
Sources: